myrthe-emma.reismee.nl

O week - part 2

Dear friends,

Dinsdag avond was er een roller disco. Dit was een feest op de hoogste verdieping van de campus parkeerplaats. Hier hadden ze gratis BBQ, snow cones en ijs in kleine bolletjes. Ook hadden ze veel kermis “attracties” zoals ballen gooien, darts gooien, etc. Het leukste was natuurlijk de disco. Dit was een gedeelte van de parkeerplaats waar ze roller skates hadden en een plek om te skaten op je favoriete disco nummers. Dit was echt super leuk want ik heb al in geen 10 jaar meer geskatet, gelukkig kon ik het nog wel. Na het skaten heb ik me in het eten en de kermis spelletjes verdiept. En ik heb de avond afgesloten met het winnen van niet een, maar wel twee knuffels!

Woensdag was er een pool party. Hier ging ik alleen naartoe maar al snel had ik een groep meiden die ook alleen waren en hebben we er een super leuke middag van gemaakt met zwemmen, struggles met op de glijbaan klimmen, op floaties springen en lekker lunchen. Na deze gezellige middag en super leuke nieuwe mensen te hebben ontmoet, had ik nog een twilight walk op het programma staan. Dit was een strand wandeling tijdens zonsondergang. We hebben met een grote groep de tram naar Broadbeach gepakt en zijn van Broadbeach naar Surfers Paradise gelopen. Het strand was zo rustgevend door de afnemende warmte, de kleine hoeveelheid mensen en het licht dat steeds minder fel werd.
Een heerlijke wandeling om de dag af te sluiten.

En toen ging de wekker zeer vroeg de volgende dag want er stond een dagreisje op het programma. Met veel internationale studenten zijn we naar Currumbin Wildlife Sanctuary gegaan. Hier keek ik het meest naar uit want ik wist zeker dat ik eindelijk koalas ging zien. Niet alleen zien maar ook knuffelen. Dit was dan ook het eerste wat ik deed toen we het park ingingen, naar de koalas. Ze waren nog schattiger dan verwacht, en zo zacht <3.
Na dit prachtige moment was het tijd om de rest van het park te verkennen. Ik heb alles gezien van slangen, dingos, kangoeroes, krokodillen, You name it! En ik heb zelfs een slang vastgehouden en kangoeroes geaaid. De foto’s geven deze dag het beste weer, want ik heb zo veel fantastische dieren gezien, teveel om op te noemen.

De laatste dag moest er toch wel wat serieus gedaan worden, dus had ik een lecture over alles wat ik moest weten voor het begin van mijn studie. Daarna had ik een vrije middag en was het s avonds tijd om deze perfecte introductieweek af te sluiten met een dansje bij de Beach Party. Hier ben ik met vriendinnen die ik tijdens de pool party heb ontmoet heen gegaan. Het feest begon op de uni en eindigde in Surfers Paradise. Na de hele avond vol te hebben gedanst in onze Hawaiian shirts, sloten we de avond af met wat Maccas op het strand.
Kortom het begin van een hele bijzondere tijd in Australië.

Reacties

Reacties

Gaby

Kan de introductieweek op de han nog wat van leren. Dit klinkt zo gaaf allemaal!

meta

Wat een ervaringen. Super meis! Liefs X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!